Tudom, hogy említetted, hogy újra és újra felvetted és újraírtad a lemezt, mert nem érezted megfelelőnek. Mi volt a cél? Le vagyok nyűgözve, hogy így ugrálsz a műfajok között. Tökéletesen vándoroltál a ‘Sacrifice’ és a ‘Sabotage’ között. Milyen érzés így belemászni egy műfajba és tudod, hogy ez mind te vagy? Gyakran a pop műfajban nem díjazzák ezért a művészeket megfelelően, de a nagy előadók igenis vándorolnak műfajok között… Figyelembe kell venni azt az aspektust, hogy egy előadó miért azokat a dalokat rakta fel a lemezre. Én elhiszem veled együtt. Felraktam a ‘Break My Heart Myself’-et, majd a ‘Better Mistakes’-t, aztán egy kifejező ‘On The Go’ dalt, de felkerült egy Queen-rockos ‘Mama’-t. Azok mind én vagyk. Minden dalt én írtam. A ‘Break My Heart Myself’-et szó szerint úgy írtam a stúdióban, hogy éppen Justin Tranter-rel szórakoztam és mondtam neki, hogy: ,,Nézd, nincs szükségem senkire, hogy az életembe lépjen és öszetörje a szívemet.” Szeretem az old-school Eminem-et, de szeretem a Twenty One Pilates-t és az old-school No Doubt-ot is. Akartam belecsempészni valami huncutságot. A ‘Mama’ dalnál Brian Lee-vel akartunk egy dalt az anyukánkról, akik mindig azt mondják, hogy legyünk tökéletesek, de ők sem azok. Reggel 7 órakor írtuk. A ‘Better Mistakes’ dalnál Britney Spears inspirált, akit nagyon szeretek. És régi, Britney hangulatot ad a dal. Mindent felraktam, amibe beleszerettem. A lemezen megmutatkozik, hogy mennyire szereted a zenét. Közreműködtél Lil Uzi Vert-tel, Travis Barker-rel és Rick Ross-szal is. Ha Beethoven még élne, szerepelne rajta. Van olyan dal, amin meglepődsz, hogy végül felkerült a lemezre? Tudom, hogy tudsz táncolni. Csináltál már dalt Martin Garrix-szel is, de a ‘Sacrifice’ dal kicsit 90-es évekbeli pop/house hangzást ad. A ‘Sacrifice’ dalon nagyon jól szóltál és ez idén az egyik legjobb pop zenei pillanat. Lefogadom, hogy alig várod, hogy már a közönség előtt előadd?! Nyughatatlan embernek tűnsz. Dolgozol már a következő dolgon? | ||